Gerund door

Enthousiaste vrijwilligers

Kringloopwinkel Heemskerk De Groene Ezel is een vereniging die door vrijwilligers wordt gerund Daarnaast zijn er drie betaalde krachten die dagelijks onze vrijwilligers ondersteunen en aansturen. Wij zijn afhankelijk van vrijwilligers die in een gezellige omgeving hun energie en vaardigheden inzetten voor de inzameling, reparatie en verkoop van bij ons aangeleverde goederen. De netto opbrengst wordt gedoneerd aan goede doelen wereldwijd, met name in de derde wereld.

Organisaties die voor een donatie in aanmerking willen komen, kunnen hiervoor een aanvraag indienen via het formulier op onze website. Onze doelengroep beoordeelt via vooraf gestelde voorwaarden of de aanvraag gehonoreerd kan worden. Naast vrijwilligers ondersteunen wij ook mensen die een afstand tot de arbeidsmarkt hebben.

Ook als vrijwilliger aan de slag?

Stuur een E-mail. Kom langs in de winkel of bel naar 0251 24 34 90.

Kringloopwinkel Heemskerk De Groene Ezel

Adres en contact